Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 64219-2010 z dnia 2010-03-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Szczecin
1. Zakres zamówienia obejmuje: kompleksową ochronę mienia Teatru Lalek
Pleciuga znajdującego się na Placu Teatralnym 1 w Szczecinie, zgodnie z
ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221)...
Termin składania ofert: 2010-03-31
Szczecin: KOMPLEKSOWA OCHRONA MIENIA TEATRU LALEK PLECIUGA W SZCZECINIE NA PLACU TEATRALNYM
Numer ogłoszenia: 109371 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64219 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalek "Pleciuga", pl. Teatralny 1, 70-405 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 445 51 00, faks 0-91 488 31 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OCHRONA MIENIA TEATRU LALEK PLECIUGA W SZCZECINIE NA PLACU TEATRALNYM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: kompleksową ochronę mienia Teatru Lalek Pleciuga znajdującego się na Placu Teatralnym 1 w Szczecinie, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221) polegającą w szczególności na: 1) ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą z włamaniem i kradzieżą mienia ruchomego znajdującego się na terenie będącym własnością Zamawiającego oraz w obiektach chronionych tj.: budynku głównym Teatru i budynku gospodarczym, 2) przeciwdziałaniu zakłóceniom ładu i porządku publicznego na terenie wokół obiektów teatralnych oraz wewnątrz głównego obiektu chronionego. a). całodobowe monitorowanie (dozór) obiektu z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej TVD, systemu włamania i napadu SWiN i systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, b). obsługa centrali telefonicznej w przypadku: - niezgłaszania się abonenta docelowego, - informowanie pracowników o przybyciu i wpuszczeniu interesanta, c). natychmiastowa reakcja pracowników ochrony w razie wysłania alarmu przez pracowników z kasy biletowej biura obsługi widzów z bezpośredniego systemu alarmowego, d). wsparcie - w razie konieczności, grupą interwencyjną chroniony obiekt, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu, e). zawiadomienie - w razie konieczności: Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej i Policji, w celu podjęcia właściwych działań, przy użyciu linii telefonicznej na portierni, f). wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego oraz pracowników firm wynajmujących pomieszczenia - kluczy do pomieszczeń biurowych, pracowni, warsztatów, sal, pomieszczeń hotelowych oraz prowadzenie rejestru wydawanych kluczy, g). prowadzenie książki ochrony obiektów, w której odnotowywane są m.in. wykonane obowiązkowe obchody chronionych obiektów i terenu wokół budynku głównego i gospodarczego, h). wykonywanie opisanych czynności powyżej, przez umundurowanych i oznaczonych identyfikatorami pracowników ochrony. 2. Wykonawca ww. usługi będzie świadczył całodobowo w systemie zmianowym, przy pomocy m.in. jednego pracownika ochrony na zmianie. 3. Zamawiający, w celu realizacji przedmiotu zamówienia udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia portierni. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie do użycia w razie potrzeby patrolu samochodowego, który dotrze do chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania, 5. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania całodobowej łączności z bazą Wykonawcy oraz patrolem samochodowym za pomocą łączności bezprzewodowej. 6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie do ochrony pracowników Zamawiającego podczas przewożenia gotówki z siedziby do banku (na terenie miasta Szczecin) lub odwrotnie dwa razy w miesiącu. Maksymalna kwota przewożona przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań , jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne, nie przekroczy jednej jednostki obliczeniowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347046,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 330234,48
· Oferta z najniższą ceną: 323295,12 / Oferta z najwyższą ceną: 384739,20
· Waluta: PLN.